Technogym и Модните награди на Зеления килим

Technogym ще бъде Официалният Уелнес Партньор на Седмицата на модата в Милано и на Модните награди на Зеления килим (Green Carpet Fashion Awards)

Technogym е главното действащо лице на наградите на Зеления килим, легендарното събитие на Седмицата на модата в Милано, посветено на насърчаване на екологичността в модната индустрия и индустрията за начина на живот.

Спецалната награда за Уелнес, представена от основателя на Technogym Нерио Алесандри за отбелязване значението на здравето и уелнеса за едно по-екологично общество.

Наградите на Зеления килим: мода и уелнес заедно за екологическата и социално-икономическата устойчивост

В рамките на ролята си на Официален Уелнес партньор на Седмицата на модата в Милано, Technogym участва в събитието Наградите на Зеления килим в миланската опера „La Scala”.

За Technogym устойчивостта надхвърля чисто екологичния смисъл и е силно фокусирана върху здравето на хората. Всъщност, уелнесът представлява голяма социална възможност за всички заинтересовани страни – правителства, фирми и граждани – да насърчават здравето, профилактиката и здравословния начин на живот, които са от същесвено значение за гарантиране на устойчивото екологично развитие на планетата, в средносрочен и дългосрочен план.

По време на церемонията по награждаването, която се проведе в театър „La Scala” в Милано, Нерио Алесандри, основателят на Technogym, отличи със специална уелнес награда Ел Макферсън, която е призната за посланик на ценностите на здравето и уелнеса в модния сектор.

Връзката между Technogym и италианската мода представлява важна платформа за популяризиране, на глобално ниво, на концепцията за уелнес, типично италиански начин на живот, чиито корени са дълбоко в древната римска поговорка “mens sana in corpore sanoздрав дух в здраво тяло, както и в ренесансовите принципи на естетика и баланс.

В глобалния контекст, в който Уелнеса, здравето и спорта представляват макро тенденции, както за потребителите, така и за индустрията, и в които модния свят все повече осъзнава въпросите на здравето и екологията, партньорството между Technogym и Националната камара на модата установява и консолидира връзката между изключителната и престижна марка Technogym и модната индустрия, една от иконите на италианския начин на живот в света.

Седмицата на модата в Милано избира уелнеса на Technogym за своя филм за модата “Be Ready”

С модел в главната роля, който се подготвя за предстоящата седмица на модата, той е забавно зареждане с енергията, характерна за седмицата на модата и нейната подготовка. Само концентрацията и доброто физическото и психическо състояние ще позволят на модела да бъде готов.

Концепциите, които CNMI напълно споделя с Technogym, официалният уелнес партньор на CNMI. Уелнесът, концепция, пусната на пазара от Technogym преди повече от 20 години, означава баланс между тяло, ум и дух и се постига чрез редовни физически упражнения, здравословно хранене и положителен умствен подход.

Послание, което надхвърля чисто хедонистичната визия и образ на фитнеса, като навлиза в една по-холистична и емоционална парадигма: от „да изглеждаш добре“ до „да се чувстваш добре“.

На централната сцена са облеклото и аксесоарите от новото поколение италиански дизайнери: Артур Арбесер, Габриел Колангело, GCDS, Джаннико, Лусио Ваноти, Марко Де Винченцо, Паула Кадемартори, Сара Батаглиа, Стела Жан е Вивета. Стайлингът е от Джорджия Тал.

“Be ready” следва успеха на “Start the buzz”, филмът за модата, представен от Националната камара на италианската мода през февруари 2018 г., който получи голямо признание, като например: наградата Най-добър стайлинг на канадския фестивал на модния филм, наградата Най-добра концепция на Австралийския фестивал на модния филм, награда премиум в категорията Мода на наградите „Муза“, наградата Най-добър филм в кратките филми Трансилвания.

Technogym е за Уелнес. Technogym е за Красота. Technogym е за Мода.